Vår, sommar, växter, blommor, hundar o en massa annat....


AJ, det gjorde ont, den stora rönnen som alltid funnits i föräldrahemmet hade tyvärr gjort sitt. Nu pryder den kvarvarande stubben med blå panseer o hängkrasse.
     

Vårt o grannens blommande körsbärträd, visst är det vackert...
Jag älskar våren, med sol, värme o grönt o blommor!!!!!

    
 
Vårt äppelträd i blomning, vackert eller hur????
    
Ekorren satt inte i granen, den sprang över sten...                            
 
blommor, blommor...................................
 
Denna groda samt en middag i Oslo fick ja på morsda!  
              
Jättevalmo o klint....................
    
Världens finaste Viggo!!!!!



 Tur vi inte satt uppe i Kanonen på Liseberg i drygt                                                                                                                             1 timme som dessa gjorde, stackare.... 8 juni-09
    
Utsikt från Pariserhjulet..     
Mat åt vi ju, här lite småplock, öl, öl, Utsökt middag på Big horn, mums sedan natchos o öl igen på sen kvällen...MYSIGT!!

    
Kyparen kom från Örebro, nästan känt folk...                                Charmtrollet Nemo, uuuursööööt!!!!!
     
Här visar han vad fin han blev hos frissan, grrrrr..........               Resa till Rackstads museet...här vid kom jag på att det är                                                                                                                 SOMMAR, någon doft påminde mig, 
                                                                                                               jag hade viss inte fattat det ännu, konstigt???
    
  Ett frodigt grönt helt ihåligt äppelträd...fiiiiint =)                            Mamma kom, ja jag kommer........
    
...hur kunde det bli så här??? Lera upp till knäna????????      Solen genom lövkronan på en lönn, sommar.....
    
En trappa som leder oss in i framtiden??????                           En lind som växt kringelaktigt....
                              
Eller kanske mer som en 8, beror på hur man ser på den...   Ett äppelträd som ligger och växer.....det va väl sletet, eller??

Visst är trädstammar vackra =)

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Hejsan på er!

Det va ett tag sen jag bloggade, men idag krånglade det...Varför blir inte texten i inlägget det samma som jag nyss skrivit i min blogg, det ser helt annorlunda ut nu mot tidigare, jag blir tokig =)

2009-06-18 @ 00:10:10
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Ja lite bökigt var det att läsa men man kan bara konstatera att visst är vår natur, och djur, vackert.

Kram

2009-06-18 @ 19:58:44
URL: http://sussilusen.blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0