Lördag

Hu vilket snöväder............jag behöver piggas upp...hmmm
snöväder


Det blev en tur på gymet, la på mer vikt så jag har nu spagettiarmar,
gymet 
vilket kändes när jag började simma.spagettibad

Sedan kom Solsträlen o vi badade o simmade, han tog både
badhus
silvergrodan
guldgrodan
Mer info om träning kommer under veckan, hoppas ja...........
Ole Ivars - Nei så tjukk du har blitt
På you tube kan ni höra Ole-Ivars låt Nej så tjukk du har blitt, en låt ja roar mig med att höra på..
http://www.youtube.com/watch?v=P01hRhD0NGQ&feature=PlayList&p=1219D0DB76FCC6DA&index=1

Kommentarer
Postat av: christina

Va duktig du är som är på gym tänkte kanske börja till hösten.Det blir väl kalas imorgon?

2009-02-22 @ 12:38:44
Postat av: Annzingen

Ja men ja är såååå stel i dag...

Jag får se om jag går o tränar igen i morgon bitti.

Ja det blir tårta i kväll, måste alltså träna i morgon. Var ute o gick med Toppen =) i går, det var tur att hon ringde ut mig...

2009-02-23 @ 17:03:39
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Nej, de har inte kryat på sig än.....drygt!

Jag skall till din hemkommun hela dagen imorgon.

Kan hinna med en snabb fika på em, hör av dig isåfall!

2009-02-24 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0