Aj, aj; jag glömde mössan....

Ja jag vet Sunlinda, men jag glömde (eller vad jag ska kalla det)...
Var ute i pulkabacken med Solstrålen idag, svinsurt var det men ändå skönt att vara ute, hmmmmm hur går det ihop???
Så för er andra som kanske missat texten nedan om mössan läs o begrunda o kära ni GLÖM inte mössan!!!
mössan
...så nu ligger jag väl risigt till, men i morgon ska jag kanske ta på en mössa, friluftsdag med solstrålen. Jag får väl föregå med gott exempel inför barnen (kanske) du (Sunlinda) kommer inte o kollar om mössan är på väl...

Och jag vill naturligt vis hissa och dissa också:
Hissa att SPORTLOVET fortfarande finns för oss lärare (min livlina i dagsläget).
Dissa att man (jag) inte kan få allt som man (jag) vill ha (det är väl jag o alla barn som tycker så).

I love life, kramizar på er alla o ha ett riktigt gott sportlov, även ni som tyvärr jobbar (väck mig månd den 2/3 5.30, tack för då är jag nog utvilad o riktigt på hugget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0