När hände det???

Kursen för blogg behöver jag nuuuuuuu.......

Sussilusen hjälp mig innan jag blir helt galen på datorn, jag har skrivit en ny blogg men det syns inte på bloggen.....GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 2008-09-12 @ 22:45:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)
Jag kom på felet, tror jag... Jag lade till en ny blogg och inte ett nytt inlägg, kan det har varit det som felade??? Jag testar nu så får vi se ..


Jag förstår ingenting...

I morse när jag åkte till Karlstad märkte jag inget och inte föränn jag nästan var hemma så såg jag det...
Löven har gulnat, hur kan jag ha missat det eller hände det just där och då???
Hösten bokstavligt rammlade över mig, en märklig känsla...

2008-09-12 @ 22:31:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0