Uppdatering med en massa bilder...



Stockholm tis-ons


Åt en underbar lunch bestående av...

Mums, Sunlinda o Sussilusen, ni skulle vart mä....
(märk också den lilla klicken grönt, den var också för stor)


Slottet


Stockholms ström, ser ni den bruna svanen i bild?


Dax att värma sig och komma in från allt snöande..
Ser ni den häftiga bakgrundsbilden till vänster,

 zoomad här...



Riktiga konstverk, men inte riktigt min smak, svart kaffe är bäst!

Jag har INTE tatuerat mig... Detta är loggan på en affär som var värt ett besök, det var en riktig upplevelse, en klädsretroresa... Affären ligger på en av tvärgatorna bredvid Åhléns. Beyond retro heter affären.



En färgupplevelse bestående av underkjolar som hänger i taket... Fina spetstrosor...

Nästa spännande besök gjordes på hotellets:





Är du i S-holm är det ett måste att besöka denna bar på
hotell Nordic sea, inträde 180kr/150kr
inklusive en drink, det billigare priset är om du bor på hotellet,
men då ska du medd det när du betalar entrén.

Efter att kommit hem från K-stad fredag kväll...
Vad är det som lyser i trädgården???? undrade gubben...
Ja sa inget, men visste vad som väntade honom...

Efter att vi blivit bjudna på en superb trerätters middag i
vårt hus med en del dryck till så provade grabbarna:


Syns grabbarna???
 Det är inte var dag vår trädgård är så inbjudande eller....
Gubben är den som säger; yes (och sträcker armarna mot skyn),
en badtunna i trädgården...


Det är fortfarande mer än ljummet i vattet  och så här ser
underverket ut i dagsljus med trapp, lock, håv och en åra
att röra om vattnet med så det får en jämn temp i hela tunnan.
Fin present gubben fick i förskott av underbart härliga vänner!!!
Tack!!!



  

Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Grattis, vad tyckte du om sushin? Jag tyckte också att den gröna klicken såg stor ut. Nu förstår jag att du inte hade tid med årsmötet i torsdags. Men jag lovar dig, jag åt lite mat åt dig också. (jag vann ett presentkort på Broms :))

Vi hörs till veeckan och det var väl på tisdag vi skulle till dig eller hur?

Trevlig helg

2009-03-14 @ 09:47:44
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Sushin var kanongod!!!

Grattis till presentkortet =)

Vi ses hos mig på tis, ska bli kul att träffas =)

2009-03-14 @ 14:37:48
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

God mat, lagom klick med grönt.

Häftig bar. den skulle jag vilja besöka.

2009-03-14 @ 14:51:04
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0