Fredag

Först friluftsdag tillsammans med Solstrålen, pulka och snöbollskrig, kul trots vädret. Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder... Varmt klädd med moonboots o underställ. Mössa, neeej men jackans huva hade jag på mig hela tiden, skönt o behövligt. Skulle behöva få förslag på en ny mössa, den jag har haft som jag trivs med är av typen "pillerburk"...

Sedan till friskvården med konditionstest.......gruvat mig för det i två veckor.....men jag fick bra på resultatet med syreupptag 5p av 5 möjliga...ja jag vet vad ni tänker o det måste ju varit något fel på elektroniken denna dag....sedan så hade jag minskat 4kg på 2.5 vecka, det vet jag stämmer o det är jag ganska nöjd med. Bara att kämpa vidare, har egentligen inte gjort så mycket mer dessa 2 veckor mer än tagit bort allt vitt bröd och bytt ut det mot knäckebröd istället, sedan så äter jag oftare, knäckebröd somm mellanmål mellen måltider, 2 frukter varje dag, försöker äta sakta och tar en pot. mat med ännu mer grönsaker/sallad, om jag vill ha en pot. till tar jag bara sallad. Sedan så har jag levt som vanligt, nu har jag bara motionerat 2dagar/v men det ska vara minst 3d/v, hellst mer.

Efter detta besök så gick jag o Solstrålen hem o firade med en film, den magiska leksaksaffären, den var bra så länge som jag var vaken men jag somnade efter ungerfär halva filmen zZzZZzzZZz

På kvällen var det fotbollsmatch för Solstrålen
Fotbollsspelaren
3-1 vann vi med, yes!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussilusen

En bra dag med andra ord. Kul att så lite ändring av matintaget gör så mycket. Tänk när/om du vill ta tag i det ordentiligt då.

Hälsa grattis i matchvinsten.

2009-02-21 @ 15:00:23
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0