Fettis dag.....

Betyder det att vi med lite extra fett har en egen dag som vi ska bli firade??????
Trevligt, jag har spenderat dagen på följande vis....
Startade dagen med att minska på fettet (eftersom det heter fettisdagen),
på gymet, ifall det är så det är tänkt med denna dag.......
Sedan fick jag lite fusksol ifall det ska vara mulet hela dagen.
Sedan åkte vi till stugan och....
fyrhjuling me
Hade sportlovsaktiviteter: Solstrålen på bob bakom morbror....
fyrhjuling a
Här kommer jag i en hejdundrande fart......(Sunlinda ser du min mössa!!!)
fallet
..naturligtvis en kraschlandning som kändes i bakre regionen...

brasa
Så var det detta med fettisdagen, det kanske är tänkt att man ska äta upp sig, bäst att göra allt, grilla korv, mums det blev visst flera stycken, smakade bra ute vid sjön.

Jag vill uppmana er alla bloggare att följa Tittis exempel i Rixfm och rösta på Torleifs på lördag, för mer info gå in på
Rix FM.
Själv röstade jag på dessa fina pojkar förra lördagen:
EMD
Uppmaning: ta och gå ut i vintervädret o njut samt ät någon fettisbulle åt mig......
Kram o hej, nu ska jag åka o klippa o färga  mig  =)

Kommentarer
Postat av: christina

Nu fick ja ju dåligt samvete. själv har jag ätit en stor god semla! visseligen cyklade jag sen men tror inte det hjälpte...

2009-02-24 @ 22:43:07
Postat av: morbrodern

Det finns inget att ha dåligt samvete för annzingen åt lika mycket korv som motsvarar i alla fall 3 semlor.

2009-02-25 @ 12:03:02
Postat av: Sussilusen

Hygglo!!!

Vilken härlig dag ni haft. Och äta bör man annars dör man. Fortsätt nu med ditt underbara lov så syns vi till veckan.

2009-02-25 @ 14:43:16
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0