Idag har jag solglasögon på och så inbillar jag mig att våren är kvar o snön borta...



För att glömma snö o vinter så har jag haft en dag innomhus
på Kyrkerud då jag provat glaskonst, detta rekomenderas!!!
 
 
Här skär jag glas, många bitar blir det................
 
Smycken provar jag göra här..................................................


 

Glas i alla former med lite av varje i.........................................
 

Nu ligger detta i en glasugn och om och hur resultatet blir
får ni se här i bloggen nästa vecka då glaset svalnat så att j
ag kan ta hem det......KUL!!!!!!!

Sedan blir det en lugn hemmakväll med Så ska det låta o
räkor , så jag är utvilad och laddad till dansen i morgon,
det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Glas är så läckert. Skötte ni er själva eller var någon från Kyrkerud med som lärare? Tack för MMS:et på våra muggar. De såg jättefina ut. Ha´t så kul på dansen i morgon.

2009-03-27 @ 21:19:35
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Vad fina saker ni har gjort.

//Sunlinda

2009-03-30 @ 13:54:38
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0